26.03.2014 16:10

Ako zostarnúť za 5 sekúnd

   Minule som sa ponáhľala do práce, keď som zistila, že zo škatuľky svojho denného krému už naozaj nič nedostanem. Na stole ležal časopis Eva, kde je vždy plno vzoriek rôznych krémov. Potešila som sa, keď som hneď na druhej strane našla vzorku Garnier perfect blur

   Hneď ma upútal nadpis - Za 5 sekúnd: pleť vyzerá viditeľne mladšia

   Už keď som si sadla do auta, cítila som, ako ma neuveriteľne svrbia a pália oči. Cez slzy som ani poriadne nevidela na cestu... 

   Zakaždým, keď som sa v práci počas dňa dotkla tváre, mala som mastné ruky - takúto mastnú pleť som ešte nikdy nemala. 

   Keď som sa neskôr pozrela do zrkadla, nemohla som uveriť - mala som veľký červený fľak na pravom viečku, ďalší na líci a ďalší na brade, vyzerala som strašne. Krém som si šla okamžite umyť, aby sa pleť upokojila. 

   Na internete som pritom našla veľa pozitínych ohlasov, videla som fotky pred a po, ale ja tento krém naozaj nemôžem odporučiť.

   Predpokladám, že šlo o nejakú alergickú reakciu - nie som alergická fakt na nič, asi len na tento krém :D 

—————

Späť


Ako zostarnúť za 5 sekúnd

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Kontakt

Lady In Blue