23.09.2013 00:10

Kto píše tie newsletre?

Doba je ťažká, obchodníci musia vyťahovať zbrane ťažkého kalibru, aby niečo zo svojho tovaru predali. Obľúbeným nástrojom obchodníkov je newsletter. Čím častejšie, tým lepšie - dajme o sebe vedieť... myslia si obchodníci. Pravdou však je, ľudia si pozrú len tie reklamné maily, ktoré informujú o novinkách a akciách, pročom sú zasielané maximálne raz za mesiac. Niektorí obchodníci sú však takí posadnutí, že namiesto jedného newslettra pošlú radšej hneď dva...

Dva úplne rovnaké, zbytočné e-maily. Pýtajú sa, či sme sa sťahovali, majú pre nás riešenie osvetlenia.

Tu sa pýtajú, či na niečo zabudli - áno, poslať newsletter :D

Potom sú tu e-shopy, ktoré mi neváhajú zasielať 2 newslettre denne, a to som ani nebola spokojná s nákupom... Z obchodu alza.sk mi chodí 1 mail do spamu a druhý do doručenej pošty. Nastavila som si to, aby obidva išli rovno do spamu. A mimochodom, čo tá ich reklama v televízii - 100 tabletov týýýždenne, 100 tabletov týýýždenne - to sa nedá počúvať, (ale som fakt rada, že to nie je 100 e-mailov týždenne).

Zľavový portál jozko.sk píše skoro každý deň...

Už som dostala aj newsletter s textom "milujeme vás", ale na tento zatiaľ nikto nemá :D

Zoom

Zooooom

—————

Späť


Newsletter

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Kontakt

Lady In Blue