09.04.2013 17:36

Lenka - nepríjemná žienka

Minule som si chcela kúpiť mikinu. Chcela som ju nosiť len doma, preto som do toho nechcela príliš veľa investovať. Rozhodla som sa kliknúť na mimiaukcie.

Po dlhom hľadaní som konečne našla takú mikinu, ktorá sa mi celkom pozdávala a vyhovovala mi aj jej cena. Klikla som teda na tlačítko „Potvrdiť cenu“. Potom som si tú mikinu ešte prezerala a nakoniec mi napadlo pozrieť si aj cenu poštovného. Bolo vyššie, ako je zvykom, a tiež vyššie, ako som čakala. Keď som si všetko spočítala, zistila som, že za tú cenu by som už mohla mať aj nejakú lepšiu mikinu. Napísala som teda predávajúcej mail s ospravedlnením a žiadosťou, aby odstránila moje prihodenie do aukcie.

Pani Lenka však reagovala úplne inak, ako som si predstavovala. Bola dosť nepríjemná a vyzvala ma, nech si prečítam jej podmienky predaja, že ona prihodenia neodstraňuje.

 Lenka F. - podmienky predaja 

Nedá mi z týchto podmienok trochu nezacitovať: Nevěřte prodávajícím se špatným písemným projevem a hrubým jednáním, kterým jde pouze o to, aby jste odeslali peníze a nikoliv o Vaši spokojenost. Skoro som sa rozosmiala, o prodávajících s hrubým jednáním by Lenka uřčite vedela rozprávať.

Vo svojich podmienkach predaja ďalej tvrdí, že má samé pozitívne hodnotenia. Áno, má veľmi veľa pozitívnych hodnotení, ale našla som aj zopár z kolonky "neutrálne" a tam už jej zákazníčky až také spokojné nie sú. TUTUTU

Pozrela som sa aj na jej hodnotenie na českých mimiaukciách. Veľa pozitívnych... ja som ale zvedavá na tie nespokojné: TU, TU

A čo český mimibazar? Je tu aj zopár negatívnych TU, TU a, pravdaže, neutrálne hodnotenia: TU

Po pár nepríjemných mailoch od Lenky som sa pomaly rozlúčila s peniazmi a predstavovala som si, ako s tou mikinou utieram podlahu v kúpeľni. Našťastie pred ukončením aukcie tam niekto prihodil a nemusela som si ju kúpiť.

Zistila som, že Lenka má aj e-shop. A veľmi zaujímavé obchodné podmienky. Hlavne tá časť, kde neodporúča slovenským zákazníkom reklamovať tovar, lebo je to pre nich NEVÝHODNÉ kvôli vysokému poštovnému. A ešte som sa nestretla s e-shopom (a už som ich teda vyskúšala dosť veľa), kde by bolo kvôli reklamácii potrebné zaslať písomnú žiadosť o odstúpenie od zmluvy. Lenka to proste s ľuďmi vie...

Napriek tomu mám veľa dobrých skúseností s českými e-shopmi, teda snáď až na ten koberec, čo som si objednala pred dvomi rokmi a ešte neprišiel...

—————

Späť


Diskusná téma: Lenka - nepríjemná žienka

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Kontakt

Lady In Blue