24.04.2013 23:18

Louboutin z Ázie

V slovenskej inzercii som našla niekoľko inzerátov, ktoré ma veľmi zaujali. Predáva sa tam totiž Louboutin. Majú všetky veľkosti, dodanie je do 2 týždňov. A, predstavte si, stoja 135 eur, pretože sú vo výpredaji, vraj zlacnené z 240 eur...

Link na interát TU

Tieto topánky som našla aj na stránke madeinchina.com. Majú ich od 99,75 do 118,65 dolárov (cca 91 eur). Funguje to tak, že si od čínskeho výrobcu topánok stiahnete obrázky, dáte do svojej ponuky, a ak Vám náhodou príde objednávka, necháte si zaslať peniažky na účet, pošlete adresu zákazníka číňanom a oni sa postarajú o odoslanie tovaru. Čistá práca.

Tieto isté topánky som našla aj na topb2c.cc za 88,99 dolárov (asi 68 eur).

Alebo na aliexpres za 72,45 dolárov (asi 56 eur).

Vráťme sa k slovenskej inzercii, čudovala som sa, koľko ľudí predáva originál Louboutina. Napríklad pani Katka. Tie isté lodičky, o ktorých som písala vyššie, predáva za 200 eur a údajne ich objednáva z Paríža a Milána, no to určite...

Alebo pani Nika. Tiež predáva topánky od Louboutina. Stoja 225 eur.

Alebo tanya68, cena 155 eur.

Tá fotka vyzerá reálne, akoby bola odfotená samotnou predajkyňou. Ale v skutočnosti je iba stiahnutá z tejto stránky - TU. Takže tie topánky môžu v skutočnosti vyzerať úplne inak...

A takto by som mohla pokračovať ďalej. Zdá sa, že Louboutin z Ázie je obľúbená značka  našich bazárových predajcov.

Kontaktovala som dve predajkyne a tie priznali, že nejde o originál, a že v inzeráte to tvrdia iba preto, lebo inak by ich inzeráty boli vymazané. A cena je vysoká preto, lebo údajne ide o veľmi presvedčivé a kvalitné repliky...

Poučenie: Nie všetko, čo má červenú podrážku, je Louboutin.

—————

Späť


Diskusná téma: Louboutin z Ázie

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Kontakt

Lady In Blue