13.04.2013 20:22

Máme doma umenie

Ak chcete predávať svoje vlastné výrobky, musíte mať vkus, čas a šikovné ruky. Ručné práce môžu byť naozaj krásne, nápadité a originálne. Stačí trocha fantázie a zručnosti.

Oslovila ma táto taška s mašličkou:

Alebo kabelka s motýľmi. Je naozaj nádherná.

Na internete je naozaj veľká ponuka ručne vyrobených módnych doplnkov.

Ale čo v prípade, že šikovnými rukami práve nedisponujete? Vtedy môžu vzniknúť výrobky ako hodvábna šatka.

Po dlhšom preskúmaní nasledujúcej fotografie som prišla na to, že sa jedná o náušnice.

Ale dnes som sa chcela viac venovať bytovým doplnkom. Našla som nádherný vankúšik.

Moju pozornosť upútala aj táto krásna šperkovnica.

A úplne ma fascinovalo, aké kraslice sa dajú vyrobiť:

Pravdaže aj v kategórii bytových doplnkov a dekorácií sa nájde zopár nepodarkov.

Výkresy sú asi trochu drahé... Nevadí, dá sa maľovať aj na noviny:

A tu je zas niečo "milé" do záhradky. Zrejme to poslúži na plašenie škodcov alebo prípadných zlodejov.

Ak chcete upútať hostí už pri príchode, zaveste si do vstupnej haly svojej rezidencie tento obraz. Skoro akoby ho maľoval sám Picasso.

Nezabudnite svoju námahu aj náležite oceniť. Táto potlač na textil by mohla slúžiť na oživenie pivničných priestorov. A stojí len 245 eur!

Márne sa pozerám na nasledujúcu fotografiu. Stále mi uniká zmysel tohto výrobku. Vyzdobená golfová loptička. Má to byť dekorácia? Alebo je to určené hráčom golfu pre rozlišovanie vlastných loptičiek?

Poznáte to. Je ráno, zvoní budík a Vy nie a nie vstať. Možno by pomohla tá správna dávka šoku. Dajte si preto na nočný stolík psychosošku Šedá eminencia.

Nasledujúce dve fotografie ukazujú, aký dychvyrážajúci môže byť rozdiel úrovne práce dvoch umelcov.

—————

Späť


Diskusná téma: Máme doma umenie

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Kontakt

Lady In Blue