16.09.2013 20:14

Najmódnejšie módy izolovaný medveďom

Takže pekne od začiatku. Tak sa mi zdá, že v móde sú teraz kovbojské čižmy. Veľmi sa mi páčia, tak som sa rozhodla, že si prejdem aktuálnu ponuku topánok v našich e-shopoch. Hneď v prvom obchode som našla námet na článok...

Zvyknem si porovnávať ceny tovarov vo viacerých e-shopoch, pretože jeden druh tovaru nájdete vo viacerých e-shopoch za rôzne ceny. Ale ešte sa mi nestalo, aby mali v jednom obchode ten istý tovar za 2 rôzne ceny. No schválne, nájdite 5 rozdielov.

 

Jeden rozdiel by tam predsa len bol. 

 

Topánky vľavo stoja 29,99 eur, tie vpravo sú za 41,99 eur. Napadlo mi, že možno je tá rozdielna cena spôsobená použitím rôznych materiálov alebo v odlišnej kvalite spracovania týchto dvoch druhov topánok. Lenže keď som si prečítala popis, bola som z toho "medveď" :D

VEĽKOSŤ 35 36 37 38 39 40 41 v centimetroch (CM) 23 23,5 24 24,5 25,5 26 26,5 vaky štýlové ženy. Najmódnejšie módy v tejto sezóne. Plne izolovaný mäkkým plyšovým medveďom. V hornej časti ozdobné pásiky s prackou. Vybavený s klasickým šnurovaním. Byt, pohodlný podpätok a podrážka ochranca. Tento model je k dispozícii v troch farbách. Podpätku: 3 cm výška zdvihnuté horné sedemnásť-dvacetcm výška ohnuté horný 10 – 13 cm šírka hornej časti 24 až 26 cm Materiál: koženka (toto je popis produktu vpravo, nikde som sa, bohužiaľ, nedočítala, koľko je výška ohnuté horný topánok vľavo).

 

Tak ma to zaujalo, že som si začala pozerať aj popisy ďalších produktov. Donútilo ma to zamyslieť sa, čo to môže byť ten ploché a stabilný Obas, čo je Clear podrážka dezén, alebo ako sa meria tá hriadeľ sírka...

Tiež som sa dozvedela, že chrániče podošva poskytuje dobrú priľnavosť na ceste.

Z tohto mi zblbol aj google prekladač - Topánky wysmuklają veľké nohy.

Hoci autor popisov dobre dáva tomu slovenčinovi, predsa neopomenie spomenúť diakritiku... diakritiku šitia - čo to, preboha je :D

Ďalej by to už bolo len o tom istom, takže som vybrala už len tie najzaujímavejšie perly.

zateplené topánky pre ženy – traperki. Vnútri mäkké ovčej boot.

Rebrovaný podošva

Módne kliny na stabilnej podložke. Two-tone topánky hornej, štýlovo prepichnúť. 

Ďalšie, zlato, nieodpinany zámok na strane hornej. 

Husto päta (trysky). 

Módne prelamované stopka.

Viem, že v internetovom predaji sú najdôležitejšie fotografie... ale ani ten popis by som až tak nepodceňovala. Zákazník je predsa len tvor zvedavý. Zaujíma nás, z čoho sú vyrobené produkty, za ktoré platíme. Google prekladač je dobrá vec, ale netreba zabúdať na to, že ten text treba aj preštylizovať.

Fotografie použité v tomto článku sú zo stránky topanky.sk

—————

Späť


Najmódnejšie módy izolovaný medveďom

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Kontakt

Lady In Blue