08.05.2013 11:11

Nákup v e-shope

Rada nakupujem v e-shopoch. Namiesto chodenia po obchodoch si vyberám tovar priamo z mojej obývačky. Dokážem si pozrieť ten istý tovar vo viacerých obchodoch a porovnať si ceny, dobu dodania, cenu za poštovné... Nakupovanie v e-shopoch prináša viac možností ako behanie po obchodoch v meste. Viac tovaru, lepšie ceny a tovar mi príde až domov, nemusím nikam chodiť. Niekedy, keď som veľmi lenivá, uvažujem, aké by bolo skvelé, keby sa aj nákup potravín dal vybaviť cez internet...

No a máme to tu. Tesco už ponúka aj túto službu.

V e-shope tesco si vyberiete tovar, o ktorý máte záujem a oni Vám ho privezú ešte v ten istý deň až domov. Škoda, že tento druh služieb ponúkajú zatiaľ iba v Bratislave...

Tento článok bol inšpirovalný mojím posledným nákupom v e-shope s elektronikou. Objednala som si fotoaparát Benq GH600, ktorý som zúfalo zháňala v bielej farbe. Ceny tohto fotoaparátu sa pohybujú od 110 eur a videla som ho niekde aj za 160 eur. V bielej farbe som ho však nikde nemohla nájsť, až na jeden obchod, kde bol tento foťák vyobrazený v bielej farbe.

Trochu som zaváhala, keďže bol drahší, ako som pôvodne plánovala, ale nakoniec som sa rozhodla kúpiť si ho. Moje sklamanie potom, čo mi bol fotoaparát doručený v čiernom prevedení, bolo obrovské... Zavolala som predajcovi a dozvedela som sa, že obrázok v e-shope majú iba ilustračný, a že fotoaparát v bielom prevedení na sklade nemajú. Keďže som už nechcela ďalej čakať na výmenu fotoaparátu, rozhodla som sa nechať si ho.

Po tomto sklamaní som si urobila zoznam nevydarených nákupov v e-shopoch za posledné 2 roky:

1. Nesprávna farba

Objednala som si ružovú vistériu - je to popínavá drevina, ktorá má nádherné veľké kvety.

Áno, jej kvety sú krásne. Ibaže biele...

2. Najdlhšie dodanie a najhoršia kvalita

Určite každý pozná e-shop bonprix. Párkrát som si odtiaľ objednala oblečenie. Dodanie obvykle trvá 3 týždne, čo je veľmi dlhá doba. Predajca ma však neinformoval o tom, či tovar, ktorý som si objednala, majú vôbec na sklade, a tak som niekedy čakala zbytočne, inokedy zas neprišla kompletná objednávka a raz mi odtiaľ prišla bunda, ktorá bola v otrasnej kvalite, bola príliš veľká, neforemná, tenká a už pri jej vybaľovaní z nej odpadávali gombíky. Tovar som, samozrejme, vrátila a to bol môj posledný nákup z bonprixu...

3. Nesprávny materiál

Keďže občas potrebujem aj spať, objednala som si posteľ :) Krásna, čalúnená, ružová a za vynikajúcu cenu. Vyrobená v Poľsku, dovezená z Čiech. Predajca ju mal v dvoch variantoch - koženkové čalúnenie a látkové. Komunikovala som s ním prostredníctvom mailov, kde ma ubezpečil, že obidve prevedenia sú za rovnakú cenu. Objednala som si teda koženkovú. (Už si nepamätám, z ktorého obchodu som ju objednala, tak pripájam obrázok iného predajcu).

Hádate správne - prišla mi látková... (opäť sa mi nechcelo reklamovať, takže mám posteľ s látkovým čalúnením).

4. Pohodlie nadovšetko

Predplatila som si časopis Eva. Ak niekedy zostanem dlhšie v práci, prídem domov a nájdem si v schránke časopis. Nemusím ísť do žiadneho novinového stánku ani do obchodu.

Ale vážne? V tomto časopise bývajú často rôzne prílohy a darčeky a preto sa nezmestí do schránky. Takže namiesto časopisu si nájdem v schránke žltý papierik a časopis si musím ísť vyzdvihnúť na poštu (raz naozaj napíšem, čo si myslím o otváracích hodinách pošty v našej obci...).

5. Najviac reklamácií

Veľmi sa mi páči e-shop asko-nábytok. Mám odtiaľ zopár vecí a som veľmi spokojná. Často mávajú akčné poštovné za 6 eur pre celé Slovensko. S jedným nákupom som však až taká spokojná nebola. Objednala som si čierne koženkové kreslo za neskutočne dobrú cenu.

Čakala som asi týždeň. Prišlo v demonte a chcela som si ho hneď aj zmontovať. No... menší problém. Namiesto pravej a ľavej lakťovej opierky prišli dve ľavé.

Napísala som predajcovi reklamačný e-mail a, našťastie, som nemusela nikam nič posielať, po týždni prišiel kuriér, nesprávnu opierku vyzdvihol a podal mi balíček. Tentokrát v ňom bola už správna - pravá lakťová opierka. Lenže...

Znovu som poslala reklamačný mail, čakala som ďalší týždeň a tentokrát už prišla naozaj správna lakťová opierka - pravá, dokonca čierna a konečne som si mohla zmontovať to kreslo.

—————

Späť


Diskusná téma: Nákup v e-shope

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Kontakt

Lady In Blue