19.09.2013 20:50

Neotravujte pani notárku

Dnes len taký krátky článok o tom, čo ma naštvalo... Potrebovala som si vybaviť istú záležitosť u notára. Zistila som, že v okolí je len 1 notárka. Úradne hodiny: pondelok až piatok od 8:00 do 15:30, výborne, to stíham, pomyslela som si. Prišla som slušne, v úradných hodinách, pekne, ako sa patrí o 14:30. Potrebovala som len jednoduchý úkon, ktorý by zvládla aj cvičená opica a trvalo by jej to asi 2 minúty. Jemne som zaklopala na dvere, otvorila som, pozdravila som, spýtala som sa, či môžem... a vzápätí sa mi dostalo arogantnej odpovede: "pani, neviem, čo CHCETE, ale nemám čas." No výborne, myslím, že v budúcnosti už pani notárku nebudem obťažovať v úradných hodinách, radšej prejdem o pár kilometrov viac a budem dúfať, že sa mi dostane vrúcnejšieho prijatia :D

—————

Späť


Diskusná téma: Neotravujte pani notárku

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Kontakt

Lady In Blue