22.03.2014 21:47

Nočná mora v Deichmanne

   Vždy som rozmýšľala nad tým, kto už môže nakupovať v Deichmanne. Topánky tejto značky sa nevyznačujú ani krásou, ani kvalitou, jediné, čo je na nich zaujímavé, je ich cena. A pritom sa v slovenských e-shopoch dá zohnať toľko lacných a pekných topánok...

   Klikla som na reklamu Deichmannu a hneď som mala námet na článok. Pozrite sa, čo majú v novej jarnej kolekcii :D

   Tak napríklad toto je, citujem, vysoko módna obuv. Tým slovným spojením vysoko módna nám naznačujú, nech v žiadnom prípade neočakávame ani náznak kvality (obchodníci označujú obuv, ktorá je práve v móde a nie je určená na bežné nosenie slovom „módna obuv“).

   Topánky stoja 34,90 eur, sú škaredé a podľa popisu mi ani dlho nevydržia: Najzásadnejšou hodnotou tejto obuvi je jej vzhľad, a nie obvyklé úžitkové vlastnosti, typické napríklad pre obuv vychádzkovú. Táto obuv nie je určená pre každodenné používanie.

   Tieto sandále sú označené ako vychádzková obuv – to je už označenie pre kvalitné topánky Stoja 39,90 eur. Na stránke sa uvádza, že táto obuv je na nosenie po miestnych komunikáciách alebo aj v interiéri, to je dobre. Ale naozaj by ste chceli, aby vás v týchto topánkach – kdekoľvek – niekto videl? :D

   Uvažujem nad tým, k čomu by som si bola schopná obuť tieto topánky za 22,90 eur.

   No, vlastne by som jeden outfit našla... 

   To je proste jarná kolekcia na pohľadanie. Babičkovské podpätky,

   korkové podrážky (!),

   špicaté špičky...

   Kolekcia by Anča z Medzibrodu, či kto to navrhoval?

—————

Späť


Nočná mora v Deichmanne

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Kontakt

Lady In Blue