17.07.2013 23:43

Reklamácie = zbytočné komplikácie

Je tu leto, čas dovoleniek a ja som sa konečne po dlhej dobe rozhodla ísť k moru. Pôjdem autom do Chorvátska, ubytovanie som si už vybavila, ostáva mi už len čakať... Presne dva týždne. Tak veľmi sa teším, že už som sa pomaly začala aj baliť, zapisujem si, čo si potrebujem zobrať, nakupujem a, samozrejme, nevynechala som ani e-shopy.

Keďže opaľovanie bez nafukovačky nepripadá do úvahy, krátila som si dlhú chvíľu hľadaním e-shopov s nafukovačkami, prípadne ďalším tovarom, ktorý by sa mi mohol na pláži zísť. A čo som nenašla.

V e-shope mader.sk majú pekný a lacný tovar. Zapáčila sa mi tam aj modrá nafukovacia lopta za 1,12 eur.

Na obrázku je vidieť loptu v dvoch farbách. Človek by si povedal, že si snáď môže vybrať... Ale asi nie, výber farby nám akosi chýba...

Takže o akú loptu sa jedná? Asi sa to dozvieme v popise produktu... alebo nie?

Tomu sa povie stručný a výstižný popis. No nič, tak sa teda nechám prekvapiť. Ale to, čo som si všimla potom, to teda nemá obdobu. Videli ste už e-shop, ktorý svojich zákazníkov odrádza od reklamácie? Ja som už niečo podobné videla v českom e-shope, kde predajca radí slovenským zákazníkom, aby tovar nereklamovali z dôvodu vysokého poštovného. Ale tento e-shop ide na to tvrdšie.

I napriek všetkej snahe zaistiť čo najpresnejší popis, obrázky a 
technické parametre produktov nemôžeme zaručiť, že uvedené 
informácie odpovedajú skutočnosti. Rada výrobcov si vyhradzuje 
právo na zmenu niektorých parametrov či vlastností bez 
predchadzajúceho upozornenia. Ak sa potrebujete ubezpečiť o 
určitých parametroch produktu, alebo v prípade pochybností, 
kontaktujte prosím svojho obchodníka. Neskoršie reklamácie 
vlastností je zbytočnou komplikáciou pre obidve strany.

Nemôžu mi zaručiť, že informácie o produkte, ktorý si chcem kúpiť, zodpovedajú skutočnosti? To snáď nie je pravda. No ale tú poslednú vetu som si musela nazoomovať.

Neskoršie reklamácie vlastností je zbytočnou 
komplikáciou pre obidve strany.

 

Neskoršie reklamácie vlastností je zbytočnou 
komplikáciou pre obidve strany.

 

Neskoršie reklamácie vlastností je zbytočnou 
komplikáciou pre obidve strany.

Popis niektorých produktov sa mi teda vôbec nezdá dostatočný (okrem toho, ako nás informujú vyššie - nemusí sa ani zhodovať so skutočnosťou).

Kreslo Comfy. Vieme o ňom len to, že je určené do vody. Ale čo tak uviesť napríklad rozmery. Jedná sa o kreslo pre deti, či pre dospelých?

A podruhé, ja ako zákazník mám preboha právo reklamovať akýkoľvek tovar, pokiaľ sa mi na ňom niečo nepáči. 

—————

Späť


Diskusná téma: Reklamácie = zbytočné komplikácie

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Kontakt

Lady In Blue