05.10.2013 14:01

Vesty

Tak už sa nám ochladilo a zo šatníka vyťahujeme teplejšie kusy odevu. Je tu jeseň, obdobie svetríkov, trenčkotov a... vestičiek. Vesty mám veľmi rada. Dajú sa dobre kombinovať. Tvoria akúsi bodku za športovo-elegantným outfitom, opticky zoštíhľujú postavu.

Hodia sa k elegantným nohaviciam,

k rifliam,

k sukni,

zahrejú v chladnom počasí.

 

Minule som si prezerala aktuálnu ponuku vestičiek v e-shopoch. Pritom som nechtiac a bez varovania narazila na ručnú tvorbu. Tak napríklad čo by ste povedali na túto negustióznu vínovú vestu - cena 25 eur.

Alebo na túto vyťahanú vestičku za 932 Kč?

Nie, stále nie je dosť vyťahaná. Radšej tú modrú za 14 eur.

Našla som aj kategóriu, ktorú som nazvala Vesta pre svokru.

Môžete ňou napríklad obdarovať niekoho, kto Vám dal toto:

Kreativite sa medze nekladú. Prečo by ste si nemohli na seba navešať ozdoby z vianočného stromčeka? Ako inak dáte okoliu najavo, že máte tú správnu predvianočnú náladu? Možno by to chcelo ešte viac odvahy, chýba mi tam adventný veniec ako pokrývka hlavy...

A keď som uvidela túto fotku... Pomóc! Ďalší vianočný motív, tentoraz aj so svetielkami. 

Mamaaaa, kúp mi adidas vestu... Kreatívna žena si poradí s kazdou požiadavkou.

Nazáver jedna milá fotka z Ruska :D

—————

Späť


Vesty

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Kontakt

Lady In Blue